• phone+45 36 98 15 15
  • emailinfo@pincreate.dk
webshop seo

Webshop seo

Du kender det sikkert. Hvis du har søgt efter noget på Google, ender du stort set altid med at klikke på et søgeresultat fra side et. Du klikker dig meget sjældent videre til side to. Hvis du derfor ikke ligger på side et på dine vigtigste søgeord, er du faktisk så godt som usynlig. Når du lægger en strategi for hvordan, du vil skabe trafik til din hjemmeside, bør du derfor altid overveje,
om det vil give mening for dig og din virksomhed at arbejde med SEO firma. Hvis du er interesseret i at høre, hvordan vi kan hjælpe dig med at rangere bedre på Google, så tøv ikke med at ringe til os på +45 36 98 15 15 eller sende en mail til info@pincreate.dk for en uforpligtende snak.

Når en potentiel kunde lander i din webshop, er det intet mindre essentielt, at de får et godt førstehåndsindtryk. Du har 3 sekunder. Udnytter du dem optimalt? Hvis dine potentielle kunder får et førstehåndsindtryk af, at din webshop løsning enten er sjusket, forvirrende eller svær at navigere rundt i, så er der et hav af konkurrenter på Googles side et, der venter på, at det bliver deres tur.
Og der skal ikke mange løftede øjenbryn til, før dine potentielle kunder trykker på tilbageknappen, og ser hvad de andre har at byde på.

digital marketing bureau

Webshop-struktur

Helt simpelt handler SEO (en forkortelse af Search Engine Optimization) om at få din hjemmeside højere op i søgeresultaterne på internettets forskellige søgemaskiner (primært Google da det er den suverænt største søgemaskine). På den måde kan du skabe en lind strøm af trafik til din hjemmeside,
som konstant arbejder for dig uden krav til PPC-annoncer eller andet manuelt arbejde, som forsvinder igen, når du ikke længere poster penge i kampagnen. SEO kan godt være en kompliceret størrelse, hvis man ikke kender så meget til det. Men helt overordnet kan det deles ind i følgende områder:

Sørgeordsanalyse:

Søgeordsanalyse eller keyword research handler om at finde frem til de søgeord, dine potentielle kunder bruger, når de vil finde frem til dine produkter og ydelser. Det er vigtigt, at du laver content, der bruger disse søgeord, så du kan blive fundet på Google, og dermed får muligheden for at lave et salg eller lede din potentielle kunde ind i din salgstrakt, få skridt til at guide fra et professionelt seo firma i København. Inden du begynder din SEO-indsats, bør du altid finde ud, hvordan dit nuværende udgangspunkt ser ud. Her bør du både se på dine nuværende placeringer, dine konkurrenters placeringer på dine

ønskede søgeord,hvilke ting der allerede går godt, hvad der skal forbedres og hvilke områder, du skal arbejde med, for at stige til tops i søgeresultaterne.

Lokal SEO:

Hvis din virksomhed er begrænset af geografi, kan lokal SEO blive en af dine vigtigste kanaler til relevant købeklar trafik. Hvis du f.eks. er frisør, håndværker, behandler eller har en fysisk butik, så er de søgninger du får, nemlig tit penge værd. En søgning på “herrefrisør Holbæk” fører f.eks. langt oftere til et salg, end en søgning på “populære herrefrisurer”. Teknisk SEO: For at Google kan rangere din hjemmeside, skal du have styr på den tekniske SEO.

S Teknisk SEO indebærer ting som metatags, rette opsætning af dit content, HTML, serverteknik og en række andre nørdede faktorer som canonical tags og undgåelse af duplicate content. Men når alting er opsat, som det skal være, så behøver du ikke pille mere ved det. Onpage-SEO: Når du laver et stykke content på din hjemmeside eller webshop, er der en lang række faktorer ift. opsætningen af siden, som Google vægter højt i deres rangering. Vi kender ikke alle faktorerne, da Google holder dette hemmeligt. Vi er seo bureau i københavn, vi ved at optimering af ting som titler, undertitler, søgeordstæthed,

Keyword Tag: webshop seo | digital marketing bureau | seo firma