2022 er som år 2020. Det er kommet med nye udfordringer, gennem COVID-19-pandemiens ukendte territorier og en usikker økonomisk afmatning. Så hvis du har fået din virksomhed til at overleve gennem urolighederne i 2020-2021, fortjener du et pusterum!
Vi går ind i en ny æra, digitale marketing folk over hele verden er fast besluttet på at gøre 2022 til succesens år. Denne æra markerer også etableringen af den “nye normal”, hvor virksomheder skal genoverveje forretningsmodeller, og evnen til at tilpasse sig, anvendelsen af teknologi og normer. Fordi det, der førhen fungerede som funktionelle digitale marketingteknikker, måske ikke længere virker nu. Så hvad kommer til at fungere i den nærmeste fremtid? Lad os høre det fra Pincreate et SEO bureau København.
Kundeoplevelse er lige så vigtig som kundeengagement
Du skal have en konsekvent masterplan for kundeengagement for at komme ind på et marked, men for at holde sig oven vande blandt konkurrenterne skal virksomheder kunne vinde kundens hjerte.
Nutidens forbrugere er langt mere kyndige, når det kommer til at vælge leverandører og mærker. De forstår, at de ikke løber tør for muligheder, og de ved, hvordan de skal undersøge og sammenligne flere produkter og virksomheder, før de beslutter sig for en bestemt.
Ligesom dine kundeservicekanaler skal være pålidelige for at leve op til dine forbrugeres forventninger, skal din markedsføring også gøre det.
Du behøver ikke at bruge en stor mængde penge eller tid for at gøre dette. Du kan udforske og støtte adskillige open source-ressourcer og overkommelige værktøjer, der udnytter maskinlæringsalgoritmer, optimering af sociale medier, virtuelle begivenheder, billedoptimering og mange andre måder at finde dine kunder på det rigtige sted og det rigtige tidspunkt. På denne måde kan du vise din målgruppe, hvad de virkelig ønsker at se. Skalerbarheden og hastigheden af processen er den bedste oplevelse, hvormed du kan vinde dine kunders hjerte.
Rådfør dig med et webbureau, før du køber et webstedsdomæne
Vi forstår, at som et webbureau, lyder dette råd mere som egen promovering. Men vi kan vise dig, hvor mange af vores tidligere kunder, der forsøgte at etablere deres online-forretning, købte et webstedsdomæne og en hostingplan, og senere udløb domænet, uden at webstedet nogensinde så lyset af noget som helst.
Når du ønsker at oprette en online-forretning, skal du gøre det med en webdesign- og udviklingsplan.
For fra det øjeblik du køber dit domæne, koster det penge. Hvert minut tæller. Dit mål bør være at sætte din hjemmeside live så hurtigt som muligt.
Kunstig intelligens er ikke forbeholdt de store virksomheder
I dag udnytter de fleste industrielle domæner digital teknologisk udvikling, og en af de mest fremtrædende teknologier er Artificial Intelligence – de højt prioriterede AI- og Machine Learning-algoritmer.
Så hvad kan AI gøre for din virksomhed?
Fra automatisering af grundlæggende krav som webtrafikanalyse til at anbefale søgeord og forbedre organisk søgeydelse, AI kan give virksomheder mulighed for at forudsige, hvad kunder sandsynligvis vil købe i fremtiden baseret på deres tidligere køb og browserhistorik.
Traditionelle mund-til-mund-henvisninger er tilbage i spillet
I de seneste par år har størstedelen af virksomhederne hovedsageligt koncentreret sig om deres digitale markedsføringsstrategi, og den traditionelle mund-til-mund-teknik er kommet lidt i bagud. Men det er ved at ændre sig i 2022! Tag det som en fordel at have flere og flere mennesker taler om din virksomhed/brand.
Få et rentabelt 2022 med Pincreate Digital Marketing Solutions
Pincreate har specialiseret sig i højeffektive marketingstrategier samt ansvarlige digitale projekter, tidsrammer og budgetter. Med velorganiseret og velfortolket projektstatistik og data kan vi hjælpe dig med at forbedre din digitale marketingplan. Kom med forslag til at forbedre effektiviteten af din nuværende marketingkampagne – både online og offline. Overvåg SEO/SEM-styring, programmering og e-mail-marketingkampagner med fuld service. Tal med os for at få det bedste ud af vores ressourcer – på det rigtige tidspunkt og den rigtige pris.